NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 26 maart 2017

Dreaming



Hallo Allemaal,

Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest aan mijn kaartje voor deze post.
Ik wil graag met jullie delen hoe ik bloemblaadjes inkleur en een achtergrond maak met het gebruik van stencils.

Voor mijn kaartje heb ik gekozen voor een digitale stempel van Aurora Wings .Ze heet Little Lotus Sprite. Het plaatje heb ik geprint op Perfect Colouring paper.
Als eerste start ik meestal met het inkleuren van de huid. Hiervoor gebruik ik E21-E00-E50- R20. Daarna ben ik begonnen met het inkleuren van de bloemblaadjes.



Ik start met het zetten van hele kleine streepjes van de donkerste kleur in dit geval is dat RV25


Daarna kleur ik met RV14 iets verder over het donkerste streepje heen.


Met RV21 kleur ik ook iets verder over de 2 vorige kleuren heen.


Als laatste kleur ik met RV91 ook iets verder over de 3 vorige heen.
Dit herhaal ik nogmaals zodat de kleuren mooi blenden.


Dit herhaal ik blaadje voor blaadje totdat deze allemaal zijn ingekleurd.
  
Daarna heb ik de rest van het plaatje ingekleurd. En ben ik begonnen met het maken van de achtergrond. Voor de achtergrond heb ik een stukje Perfect Colouring Paper gebruikt van 14 bij 14 cm, de Pronty mask stencils :470.803.035 "gel"Bubble en 470.803.036 "Gel"Lines en een zwarte Copic Multiliner 0,1.


De masks heb ik overgetrokken met de Copic Multiliner en daarna heb ik deze ingekleurd


Voor het inkleuren heb ik de 2 Tutorials gebruikt:
Het inkleuren van Goud door Saskia Smits en het inkleuren van Bubbles door Christiana Valenzuela


De achtergrond is gemat op een donkere kleur papier zodat deze er echt uitspringt.Ik heb het plaatje uitgeknipt en deze met foam op mijn achtergrond geplakt zodat er nog wat meer diepte ontstaat.




En dit is dan het eindresultaat.

Hier is een overzicht van alle gebruikte kleuren:

Huid: E21-E00-E50-R20
Bloemblaadjes: RV25-RV14-RV21-RV91
Broek en Groene Blaadjes:YG63-G43-G20-G000
Gouden Cirkel: YR27-YR23-Y15-Y11
Bubbles: R30-Y20-V01-C0-B000-BG70-C1-BV20
Achtergrondkleur: E40
  

Ik wens jullie een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: