NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 juli 2016

Zomer Pret

 Hallo, Copic-liefhebbers! Het is Ellen hier die de blog overneemt. Ik toon vandaag jullie twee mini kaartjes. Deze mini kaartjes maakte ik omdat ik het leuk vond om met een andere grootte te werken. Daarnaast is het ook fijn om wat kleine en eenvoudige stempels te tonen (Lawn Fawn "Critters In The Sea", "Mermaid For You" en "Year Six"), omdat kleuren met Copic's echt niet moeilijk hoeft te zijn.


 Zo zie je op het eerste kaartje dat ik stippen zette op de vin van de zeemeermin en dolfijn. Die stipjes zet ik steeds in de de schaduwplekken.


Vervolgens kleurde ik een tweede kaartje met enkele andere kleurtjes...


Ook hier zie ze kleine aanpassingen. Het haar van deze (maar ook de eerste) zeemeermin heb ik volume gegeven met enkele streepjes te zetten.


Hopelijk geen deze zomerse kaartjes ook wat beter zomers weer, want dat kan echt wel beter.

1 opmerking:

*mieke* zei

Wat ontzettend leuk zeg!
Groetjes Mieke