NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 11 juli 2016

Have a Cool Christmas


Hallo Copic fan,

We hebben het afgelopen weekend lekker zomer weer gehad maar voor vandaag heb ik toch een kerst kaart voor je om hier te laten zien.
Probeer er ook dit jaar weer op tijd aan te beginnen en hoop dat ik dan niet begin december nog even snel 20 kaarten moet maken (we zullen zien).
Het papier is uit de set "Winter Joy van Scrapberry's" gecombineerd met bruin en wit cardstock van "Papicolor" de kaart verser zo gelaten alleen nog een leuke tekst in de hoek.


Het is een digi van "Wee Stamps" blijven hele leuke afbeeldingen om te kleuren. Heb de kleuren weer afgestemd op het papier, de sneeuw ster in de linker onder hoek en de rondjes zijn gekleurd met de "Liquid Chrome stift van Molotow". Het is een hele mooie stift in 3 verschillende maten verkrijgbaar en geeft een spiegel effect. Normaal gebruik ik voor vleugels roze, blauw en geel/groen maar voor deze keer wat harder geel genomen met blauw daar dit weer beter past bij de rest van de kleuren in het afdrukje. 


Gebruikte kleuren zijn :
Achtergrond : BG11 - BG10
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Bruin : E29 - E39 - E35 - E33
Blauw / Grijs : BG78 - BG75 - BG72 - BG70
Rood : R59 - R29 - R24 - R22
Boomtak : E47 - E44 - E43
Sneeuw : BG0000 - C0 - V20
Groen : YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Vleugels : YG21 - YG11- BG0000

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


3 opmerkingen:

*mieke* zei

Mooie kaart Wenda!

*mieke* zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen H. zei

Deze moet ik tonen op de Whimsy facebook groep, echt super mooi gedaan!!