NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 december 2012

Tilda with a little gift



Hoi allemaal, dit keer een kerstkaartje past helemaal bij de sfeer.  Want nog minder dan een week en het is alweer kerst! Ik vind dat zo'n gezellige en knusse periode, lekkere warme kop chocolade melk erbij en lekker blogjes speuren! Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart van vandaag nog kan inspireren tot het maken van iets leuks voor kerst.


Op deze kaart heb ik gekozen voor een afdrukje van de kerstcollectie van magnolia 2011, tilda with a little gift. Ze zit er zo schattig bij en heb dan ook de kleurstelling erg "zweeds" gehouden.
Ik kleur niet zo vaak blond haar maar bij die blauwe jurk vond ik het wel echt een eyecatcher!.

De stansjes die zijn gebruikt zijn hekje (magnolia, met dank aan tessa en anke!) 
bloemen: crealies CL CF 13 
Takken: Noor design
Circel van het afdrukje:  Xcut

Het papier wat ik heb gebruikt is van websterspages winter fairytale, erg leuk papier om te gebruiken en is ook al wat ouder. De cheesecloth achter de afbeelding heb ik bij wild orchid crafts gekocht.


Copic kleur nummers:
Huid: E13, E11, E00, R20, 0
Haar: Y23, Y21, YR20, 0
Jurk: B39, B37, B34, B32, 0
Cadeautje: N10, N7, N5, 0
Sokken:  B39, B37, B34, B32, N10, N7, N5, 0


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren voor het weekend!
Allemaal een hele fijne kerstdagen gewenst! 
en op naar een gelukkig en gezond en vooral ook creatief 2013!

Veel liefs Ashley


3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En van die mooie kleuren
Groetjes Margreet

Wenda zei

Schitterende kaart Ashley, het blonde haar is super gedaan.

Jullie ook gezellige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013.

Liefs Wenda

Brenda zei

heel erg mooi! ook een goede jaarwisseling en een gezond en creatief 2013
groet Brenda