NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 31 december 2012

Let's Party Tonight



Hallo copic fans,

Het is vandaag alweer de laatste dag van het jaar en gaan we er vast een gezellig avond van maken. Vandaar dat ik ook een kaartje voor jullie heb met de tekst "Let's Party" vond het wel toepasselijk voor vandaag, heb gekozen voor een Digi van Saturated Canary, het is wel een feestelijke afbeelding.


Heb gekozen om met een lekkere felle kleur blauw te kleuren wat ook weer mooi bij het papier past, De sterretjes op het gezicht, jurk en de witte vlakjes heb ik weer met heel fijn glitter bewerkt. de kaart is verder afgemaakt met een stans van "Memory Box", rozen en gerold ijzerdraad.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E59 - E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Blauw : C7 - C5 - B06 - B05 - B04 - B02 - B00
Licht Bruin : E47 - E44 - E43 - E42 - E40
Schoen zool : T8 - T6 - T4 - T2

Hoop dat ik jullie toch weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje zo tussen het oliebollen bakken door.

Verder rest het mij om jullie een hele gezellige jaarwisseling toe te wensen en doe voorzichtig met het vuurwerk. 

Liefs Wenda

2 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Hoi Wenda, wat een prachtig kleurwerk laat je hier weer zien.
Bedankt, Diny

Liz's creative corner zei

Wow this is stunning, love love love her hair, hugs Liz xx