NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 1 augustus 2016

"Just because..."

Hallo Allemaal,

Ik heb 2 weken vakantie en ondanks het tegenvallende weer is mijn 1e week vakantie voorbij gevlogen. Het was een leuk hobby weekje.

Voor dit kaartje heb ik een digistamp gebruikt van Jeremaih Ketner.


Ik was zo lekker aan de kleur dat ik helemaal vergeten ben om meer foto's te maken. Ik ga in de toekomst beter mijn best doen.

Het is een eenvoudig kaartje gebleven, kleurtjes laten terugkomen in het cardstock, wat trouwens van Stampin up en Bazill is,  De text is van Lily of the Valley - "Simply Sophisticated".


Gebruikte copics:
Huid : E04-11-21-00-000-R21-22
Jurk: T5-E19-07-R24
Haar: C9-7-5-B41
Sterren: Y26-15-11
Achtergrond : Y11 - blender - Spica pen gold

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

caroline zei

Beautiful coloring she is stunning
Caroline x

caroline zei

Beautiful coloring she is stunning
Caroline x

*mieke* zei

Mooi kleurwerk Cordine!