NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 20 april 2016

Vaas met tulpen

Goedemorgen allemaal, ja jullie zien het goed! Ik ben weer terug! 
Ik mag de komende 3 blogposten van Marielle overnemen omdat zij het druk heeft met werk en gezin. Ik was gestopt met het Design Team, omdat ik dacht dat ik het ook te druk ging krijgen met mijn nieuwe baan, maar het gaat super en ik heb gelukkig ook nog tijd om lekker bezig te zijn met mijn hobby.


Op dit moment ben ik weer helemaal verslaafd aan het kleuren, dus dat komt goed uit! Voor dit berichtje heb ik een afbeelding van Power Poppy ingekleurd. Ik vind het een prachtige digi en heerlijk om  in te kleuren. Het papier dat ik heb gebruikt is van My Favorite Things.
Ook de tekst Hello is een stans van MFT.


En dan nu de kleuren die ik heb gebruikt voor het inkleuren:

Tulpen: B69 - B66 - B63 - B60
Bladeren: G99 - YG17 - YG23 - YG01
Vaas: BG49 = BG13 - BG11 - W5 - W3 - W2

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van dit berichtje. 
Graag tot de volgende keer!

ps: Laten jullie een berichtje achter? We vinden het erg leuk om deze te lezen!


Geen opmerkingen: