NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 april 2016

Happy mother's day

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien.

Vorig weekend gezellig met een vriendin naar de Art Specialty Event in Nijkerk geweest. Daar weer een super leuke dag gehad en weer leuke dingetjes aangeschaft. Waaronder een ronde gelli plate en een paar nieuwe magnoliaatjes. Ik dacht dat ik van die magnolia verslaving af was maar helaas... nog niet, hahaha.
 
Ik heb een alvast een kaartje gemaakt voor moederdag, dat komt er binnenkort ook weer aan. Ik heb de gelli plate 4 x 4 rond gebruikt met distress inkt, tubbled glass en dusty Concord, een dutchdoobadoo stencil en een nieuw magnoliaatje.


Het bloemetje is een die van magnolia die ik ook heb aangezet met dezelfde kleuren distress ink. Voor de rest lekker rustig gehouden. De text is van Lilly of the valley.


Gebruikte copics :
Broek/shirt/schoenen/sjaaltje : V17-15-12 en BG05-02-000
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Haar : E29-25-21.

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!

Geen opmerkingen: