NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 15 juni 2014

Het blenden van twee verschillende kleuren

Hallo lieve Copic fans.

Omdat Diny op vakantie is, val ik vandaag even voor haar in. Ik heb voor jullie een video tutorial met als onderwerp het blenden van 2 verschillende kleuren. Ik hoop dat het jullie inspireert en dat jullie gaan experimenteren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van blenden.



Hieronder heb ik de kaart die ik heb gemaakt met de vlinder van Craft Emotions die ik jullie hierboven heb laten zien. Het is niet een al te drukke kaart, maar nu valt de vlinder lekker op vinden jullie ook niet?


 De tekst en achtergrondpapier is van Glitz Design. Verder nog gebruik gemaakt van een Nellie Snellen Multi Frames om de vlinder uit te stansen.


Het lint is uit mijn grote voorraad bak.

De kleuren die ik heb gebruikt om de vlinder in te kleuren zijn:
BG13-BG11-BG10 en RV04-RV02-RV00


 Hoop dat jullie hem leuk vinden.


5 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Geweldige tutorial! Dat ga ik zeker een keer proberen. Mooie kleurcombinatie ook. En ook leuk dat je op het einde nog wat kleurvariaties liet zien!
Grtz Janette

Nikki zei

Echt een hele leuke tutorial! Daar heb ik veel aan. Mijn vraag was alleen nog: maakt t uit welke kleuren je met elkaar blend? Of kan je in principe gewoon alle kleuren gebruiken die je zou willen?

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Hallo Nikki, ben blij om te lezen dat je mijn tutorial leuk vind. Aan het eind van mijn tutorial zie je dat ik de vlinder met verschillende kleuren combinaties heb gemaakt. Het kan naar mijn weten met alle combinaties die je zou willen. Ik heb voor ik ze ging kleuren wel eerst uitgeprobeerd op een kladstukje. Dit is wel aan te raden, dan zie je ook of de kleuren mooi bij elkaar passen.

lieve groetjes Alexandra

Nikki zei

Bedankt voor je reactie. Ik heb t inmiddels met verschillende kleuren geprobeerd en dat gaat eigenlijk heel goed. Ondanks dat de ene kleurencombinatie beter staat dan de ander.
Dat is inderdaad een goede tip van je om t eerst op een kladstukje te doen!

Unknown zei

Bedankt voor deze tutorial, ik ga het zeker proberen!