NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 28 augustus 2013

Body Build-ster....


Lieve copic-vrienden,

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te plaatsen.
Het afdrukje is er eentje van Saturated Canary; Lift Like a Girl.


Voor de vlinderrand heb ik de mal van Tim Holtz gebruikt.
Ik heb ze twee maal uitgestanst.
De eerste heb ik gewoon onder de afbeelding geplakt, bij de tweede heb ik de vlinders van elkaar geknipt en op de eerste geplakt. 
Zo staan ze hogerop.
Voor de lijfjes en vleugels van de vlinders heb ik de "perlenpen" nog eens boven gehaald.



Nog de kleurnummers.


Huid; E11,-13,-15 wangen E20,
Ogen; B21,-41,
Haren; C1, -3, -5, -7, -8, & zwart, Paars; V01,-12,-17,
Paars van bloesje en schoenen; RV91,-93,-95,
Roze; R81,-83,-85,

Dit was het weer voor mij.
Dank voor de moeite die jullie steeds nemen om een reactie te schrijven.
Ik waardeer dit enorm!
Heel veel liefs,
Celia.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Celia
Het is een leuke kaart geworden en zeker bedankt voor de tip van je vlinderend
Veel liefs van marcelline

Unknown zei

Prachtig Celia!