NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 9 januari 2013

Magnolia kalender


Hoi allemaal, Deze keer heb ik eens geen kaart gemaakt! We krijgen elk jaar wel eens een gratis kalender, deze heb ik gratis gekregen van de lokale supermarkt MCD, Ik vond het een erg handige kalender om in mijn hobbykamer te hangen met alle deadlines voor mijn designteams! zo houd je een goed overzicht van wat er wel en niet af moet zijn. Uiteraard was de kalender erg saai en in supermarkt kleuren blauw en rood. Om het wat op te leuken heb ik hem zelf helemaal versierd!.



Je kunt bij dit soort kalenders heel erg makkelijk het kalender gedeelte eraf "slopen" om vervolgens het achterbord te bekleden met papier. Hiervoor heb ik papier van Graphic 45 gebruikt. De bloemen zijn gemaakt met een bloemenpons (ik geloof nellie snellen)  de cijfers komen uit de stans van tim holtz word play. Kant heb ik gekocht op een beurs.


Copics
Haar: N10, N7, N5
Kleding: R89, R85, R83, R81, 00
Haarband: R59, R46, R35, 00
Huid: E13, E11, E00, 00, R20
Hart: R59, R46, R35

Ik hoop dat ik jullie hem leuk vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Veel liefs Ashley



7 opmerkingen:

freak of nature zei

wauw, deze wil ik onthouden, miss ook es proberen
dank u

Ankie vd Polder zei

Hij is superleuk en ik vind het een geweldig idee. Groetjes, Ankie

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Groetjes

AndreaBastelmaus zei

Hallo Ashley, vielen Dank für die tolle Anregung. Dein Kalender ist ja wieder so "süß". liebe Grüße - Andrea

Unknown zei

Ik vind dit heel leuk, maar ik vraag mij af hoe je naar de volgende bladzijde gaat, zijn strik en magnoliatje verwijderbaar?

Jolanda zei

Leuk idee zeg, altijd lastig om een kalender te vinden die je mooi vindt. Waarom niet zelf pimpen!! Super.
Liefs Jolanda

Ashley zei

Hoi martine, om antwoord te geven op je vraag zowel de strik als magnolia zijn gelijmt op zon plastic clipje die standaard bij die kalenders zit om hem op de juiste pagina te houden, ik hoef ee strik en magnolia er dus niet af te halen. En iedereen bedankt voor de lieve reacties!,