NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 januari 2013

Hollands glorie

Vandaag wil ik (Ingrid) jullie een echt Hollands kaartje laten zien. Met al die sneeuw buiten denk je er nog niet aan, maar mijn kaart is al een beetje voorjaarsachtig :-)
Toen Het Canary Blog van start ging heeft Krista speciaal voor die gelegenheid deze prachtige digistempel getekend. Inmiddels is hij verkrijgbaar in haar webshop.
Het dessinpapier is van Maja Design en de achtergrondstempels van Eline's Huis.
Deze "Canary Dutch Girl" van Saturated Canary heb ik met de volgende Copic markers gekleurd:
huid: E13, 11, 21, 00, 000, R21, 20
haar: E47, 57, 55, 31, 41
blauw: B39, 37, 34, 32
wit: W1, 00
rood: R59, 29, 27, 24
oranje/geel: YR24, 23, 20
mand en grond: E29, 25, 23, 21, G46, 43
lucht: B41, 000, 0000
Dit Hollandse kaartje ga ik opsturen naar ons sponsorkind in Guatemala, maar zodat ze het wel zou begrijpen heb ik een Engelse tekst op de tag gestempeld.
Deze vlinder is van Pebbles. Ook prima zelf te maken trouwens! 3 Vlindertjes ponsen of stempelen en uitknippen en onder de naaimachine door.
 Van een oud boek heb ik 2 bloemen gemaakt en het hekje is een stans van Tim Holtz.

Ik wens jullie een goede start van de week! Tot de volgende keer :-)

2 opmerkingen:

Brenda zei

Wauw, wat een mooie kaart! schitterend gemaakt hoor!
groetjes Brenda

Marian zei

Mooie Hollandse kaart
Groetjes