NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 5 oktober 2012

Friendship


 Hoi allemaal,
Wat leuk dat je hier weer een kijkje komt nemen. Dit keer heb ik gekozen voor een label, das weer eens wat anders dan een kaart. Ik heb zelfs ook nog gedurfd te werken met achtergrondkleuren van Panpastels. Ook dat is hartstikke goed te combineren met de Copic stiften.
Ik heb op een wit label met een stempel van Wee stamps van Sylvia Zet, de afbeelding gestempeld van het elfje.  Ze is zo schattig. Ik heb haar ingekleurd met de Copics, en daarna een masker geknipt wat ik bij het maken van de achtergrond over de gekleurde afbeelding gelegd heb zodat de kleuren  mooi blijven.

Ik heb er nog wat bloemetjes op gemaakt van Joy, en roosjes. De tekststempel heb ik uitgestanst met een label van Gokreate, ik weet helaas niet het merk van de tekststempel.

Hopelijk vinden jullie dit label mooi. Je kunt labels zo leuk gebruiken voor zoals in mijn voorbeeld aan een wijnfles te hangen. Maar ook op een reep chocolade of doosje bonbons is een label erg leuk.


De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E00, E01, E11
Jurk: RV19, RV17 en RV55
Vleugels: RV13,RV11 en RV17
Haren: E21 ,E23, E27, E29 en E59
Tekstlabel en blaadjes in haar: YG67, en YG05


Bedankt weer voor het kijken, en alle reacties die ik altijd mag ontvangen.
Tot de volgende keer weer.
Groetjes Brenda

13 opmerkingen:

PaperDaisies zei

A beautiful creation. It's stunning.

Sinikka zei

Een hele mooie label, super lieve stempel en wauw mooi ingekleurd
Gr. SInikka

Margreet zei

Wat een prachtig label.
En super mooie kleuren
Groetjes Margreet

celia zei

Wat een schatje!!!!!
Liefs, Celia

Frouwke zei

Wat een schattige label, prachtig gedaan!
grts
frouwke

Heidie zei

wat een schitterend label heb je weer gemaakt. leuk om te zien dat pan pastels mooi combineren met copics.

liefs Heidie

jolanda zei

wauw wat heb je dit super mooi gedaan

Unknown zei

brenda
supermooi gedaan
mooie kleuren
nog een prettige weekend
marcelline

Samantha zei

Hoi Brenda,
Prachtig label met mooie kleuren en een schattige digi!
Gr. Samantha

Diny Sprakel zei

Wat heb je dat mooi gedaan, zo prachtig gekleurd en de kleurtjes van de pp passen er perfect bij. Super label, tot morgen?
groet Diny

made by ineke zei

erg leuk!
en een prachtig kado dan!
gr ineke

Yvonne zei

Wauw, Brenda wat een supers mooi label.
liefs Yvonne

Judith Slegers zei

zo'n cadeau wil iedereen wel krijgen, ook al hou je niet van drank haha. Kei mooi gedaan Brenda.
Groeten Judith