NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 31 augustus 2012

Zoe met big hair!


 
Hallo allemaal,
Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien met een nieuwe digi van Krista Smith. Ze heet Zoe en heeft voornamelijk erg veel haar. Altijd een uitdaging maar ook erg leuk om te kleuren.
Ik heb de digi centraal willen houden en daarom dit keer eens geen bloemen gebruikt. Bovendien zit dat al in het designpapier en wordt het iets te druk.
 
 
Ik heb de achtergrond van de digi - helaas niet zo heel goed te zien - bewerkt met 2 kleuren pan pastels zodat het blauw/groen heel licht terugkomt en het papier wat minder wit oogt.
De schitterende creatable is van Marianne Design en ik vind hem prachtig. De opgehoogde delen van de creatable heb ik met 2 kleuren distress ink 'iced spruce' en 'evergreen bough' bewerkt. Datzelfde heb ik trouwens ook gedaan met het cardstock. Daarvoor had ik weer niet de juiste kleur dus dat heb ik met genoemde 2 kleuren distress ink op kleur gebracht. Probleem opgelost!
 
 
Hier is zowel het cardstock als het opgehoogde deel van de creatable beter te zien en ook dat ze dezelfde kleur hebben.
 
 
Ik vond dit parelstrengetje zo leuk en eindelijk een goed moment om eens te gebruiken. Waar het vandaag komt weet ik niet meer. Het kant is uit eigen voorraad evenals het lint. De corners zijn chipboard van Make it Crafty.
 
 
Hier nog even een foto van haar gezichtje. Ik heb veel aandacht besteed aan het kleuren/tekenen van een neus. Dat is weer een nieuwe tic :) en er liggen al heel wat oefenvellen in de prullenbak maar ik begin het onder de knie te krijgen. Het gezegde 'oefening baart kunst' gaat dus kennelijk wel op :)
Binnenkort ga ik jullie met een tutorial laten zien hoe ik dat doe.
 
 
Tot slot nog een foto van de gebruikte markers. Het zijn er niet zo gek veel geweest dit keer.
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie van deze kaart vinden en bedankt weer voor voor je bezoekje aan het Copic Blog!
Groetjes, Samantha

9 opmerkingen:

Kim zei

Wauw! Prachtige creatie. Vind deze digi ook erg gaaf en bij mij ligt ze dan ook op mijn bureau te wachten om in te kleuren.

Groetjes Kim

Brenda zei

heel erg mooi! leuke kleuren en mooie afbeelding . groetjes Brenda

Margreet zei

Wat een prachtig kleuren
Groetjes Margreet

gré zei

heel erg mooi en prachtige kleuren

groetjes Gré

arjette zei

Wauw Samantha, schitterend!!!!

gr.arjette.

DOROTHY MADEREEL zei

Wat zijn de haren mooi geworden, super. Ook het gezicht is echt mooi.
Fijn weekend , Dorothy

Frouwkje zei

Supermooi Samantha!! De haren zijn prachtig gedaan!!
Liefs, Frouwkje

Ankie vd Polder zei

Mooi Samantha, en heel goed dat je er niet teveel omheen gedaan hebt, dat zou alleen maar afleiden van het schitterende plaatje. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Hetty zei

Prachtig, de haren zijn echt geweldig. De neus is ook goed gelukt!