NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 8 augustus 2012

Verjaardagsvlagjes...

Hoi allemaal,
Als onthaalmoeder, of oppasmoeder zoals jullie Nederlanders het zeggen, maak ik voor mijn kindjes steeds een slinger als ze jarig zijn.
Zo hebben ze een mooie herinnering aan hun dag en kunnen ze hem achteraf nog in hun kamertje hangen.
Ik heb hiervoor wat Magnolia's en wat vrolijke zomerse papiertjes gebruikt en op dezelfde manier dat ik deze tutorial maakte heb ik ze gekleurd.
Maar in plaats van W-kleuren ben ik deze keer voor 2 N-kleuren gegaan.

Als jullie op de foto's klikken worden ze groter.





 Hier de gehele slinger.
De vlaggetjes en letters heb ik met de cricut gesneden (Celebrations).
De cirkels zijn nestabilities.
Op de schulprand heb ik met de perlenpen pareltjes gezet en alles afgewerkt met geponste bloemetjes.

Dit zijn de kleur nummers dat ik gebruikt heb.
Zie net dat er een vervelende schaduw op de foto zit, als de zon dan al eens schijnt, zorgt ze voor schaduw ;)

Voor diegene dat nog op vakantie vertrekken, heb een reuze tijd! Voor de thuis blijvers heel veel knutsel plezier en tot binnenkort.
Lieve groetjes
Celia,

4 opmerkingen:

Samantha zei

Leuke verjaardagsslinger Celia. Mooie vrolijke kleuren heb je ervoor gebruikt.
Gr. Samantha

Crealin zei

Wat een toffe slinger liefie! We hebben er ook eentje hangen van jou en hij hangt nog altijd even mooi op Lore's kamer :-)

Groetjes,

Lins

Frouwkje zei

Prachtige slinger Celia!! Wat is dat een leuke herinnering voor de kinderen!
Liefs, Frouwkje

Diny Sprakel zei

Wat een leuk idee Celia. groet Diny