NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 2 december 2011

We gaan van start!


Hallo,
(p.s. vergeet niet helemaal onderaan dit bericht te kijken)
vanaf vandaag gaan we van start met het nieuwe blogteam. Jullie zullen hier in elk geval elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuwe kaart of ander project aan treffen. Kom dus echt vaak langs hier. Zondag is bij ons Tutorial-zondag, dan hebben jullie waarschijnlijk wat meer tijd om het blog te lezen.We gaan dan een aantal de tutorials van ons Europese blog vertalen in het Nederlands en eventueel nog wat aanpassen. Ons design team mag jullie ook nieuwe tutorials aanbieden als ze dat willen. Laat je dus maar verrassen op zondag.
De tussenliggende dagen zijn voor de DT leden vrij om te gebruiken, ze kunnen altijd nog wat extra's aan jullie laten zien. Jullie kunnen in het reactieblok altijd je vragen en opmerkingen kwijt, vertel ons gerust wat je graag ziet op dit blog.
Vandaag dus aan mij de eer om als eerste een kaart te plaatsen binnen het nieuwe blogteam. Ik heb een vouwkaart gemaakt, naar een model dat ik al eerder op mijn Creadinblog gezet heb. Op het CME blog heeft Penni enkele weken geleden een video geplaatst over het sepia kleuren met Copic markers, deze techniek heb ik voor beide Tilda's toegepast. Binnen de Copic kleuren zijn heel veel verschillende bruintinten, ik heb vier groepen bruintinten gebruikt.



Het dessinpapier is Snowfall. Mooie bruintinten met verschillende kleuren blauw.



In de geopende voorkant staat een kerstwens en daar is aan de linkerkant plaats voor een persoonlijk geschreven boodschap. De kaart kan helemaal plat worden gevouwen en past dan in een 16 bij 16 enveloppe. Omdat ik hem verstuurbaar wilde houden heb ik geen dikke versieringen zoals bloemen gebruikt, maar ijskristallen geponst en gestanst, o.a. de laatste van Cheery Lynn.


De volgende Copic Markers heb ik gebruikt:
Huid E0000-000-21
Haren E29-55-53-50
Lichte delen kleding W00-1-3
Donkere delen kleding E41-43-44
Papier: Perfect Coloring Paper (Angelique heeft het in haar webshop)
Ik hoop dat ik op deze manier een goede aftrap heb mogen doen.
Groet Diny

************
Het Copic Beneluxteam heeft ook nog een leuke openingscandy voor jullie.
Iedereen die voor zondagmiddag a.s 12.00 uur volgers is en ons blog in zijn sidebar heeft staan, loot mee  voor twee sets Spica pennen. Elke set bevat 12 van deze prachtige glitterpennen van Copic.



We vinden het leuk als je reageert, maar we verloten de pennen tussen alle volgers.
Het Copic Beneluxteam

22 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

weer een prachtige kaart met heel mooi papier diny.
en wat leuk alweer een mooie candy.

groetjes karin

Ellen40 zei

Ben erg benieuwd wat er allemaal komen gaat, en wat een leuke openings candy. Daar doe ik graag aan mee.
Groetjes Ellen40

hobbyminie zei

hallo
is zal regelmatig op de site kijken voor leuke ideen en aan d eopeningscandy doe ik ook graag mee
groetjes minie

marijke zei

geweldig zeg deze kaart en meiden heel veel succes met jullie nieuwe blog en team ik ga zeker alles volgen hoor

Thea zei

Heel veel succes met jullie team! Wat een schitterende kaart Diny en prachtige kleuren.

Groetjes Thea

Johanna Visser zei

Hoi Diny,

Je kaart is echt prachtig geworden. Ik heb het model ook al een keer gebruikt toen ik het zag op je andere blog. Vind het een super model. De Sepia kleur geeft een heel mooi sfeertje. Jullie blog staat al in mijn sidebar. Wil niks missen van die mooie creaties van jullie. Wat leuk dat je nog een candy mag weggeven. Helemaal geweldig. Dank je voor de kans om die mooie pennen te winnen.

Liefs Johanna

arjette zei

Wooowww zeg, ik vind het écht een schitterend kaartje, prachtig!!!!

gr. arjette.

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart Diny. Leuk om te zien dat je zelf dit model ook vaker gebruikt.

Wat een leuke Candy mogen jullie weggeven. Jullie staan in mijn blogrol in de sitebar, is dat goed of willen jullie de blinkie zien?

Groetjes,

Marie-Anne

Folkje zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, ik kijk elke keer uit naar de mooie creatie's op dit blog, en wat een super mooie Candy, ik doe graag mee.

groetjes
Folkje

Margreet zei

Wat een prachtige kaart.
En mooie kleuren
Groetjes Margreet

Alle mooie dingen zei

ik volg jullie al weer een tijdje via de sitebar....want blogger kan geen blogs toevoegen.. foutje bedankt....
hoop dat ik toch in aanmerking kom
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Unknown zei

Wat een leuke kaart. Heb het idee ook een keer gebruikt.
Ik doe mee met de candy

Groetjes Tonny

corryskaart zei

hoi diny
ja dit model kaart had ik bij je gezien en vond het prachtig en heb er zelf ook eentje van gemaakt maar deze kaart is erg mooi van indeling en kleur en ja volgen doe ik jullie op de voet:-))
gr corry

Helen zei

Hoi Diny, dit model vind ik zo leuk en ook deze kaart van je is weer supermooi; schitterende kleuren. Volger ben ik al; de blinkie staat in de sidebar, de blog op de blogrol en ik wil heel graag meedoen met de candy voor deze mooie pennen; ik heb er maar 1tje (clear) en ze zijn geweldig. Alvast bedankt en heel benieuwd naar al het moois wat hier komt. Dames veel succes! Groetjes, Helen

Unknown zei

hello diny
och ik zat weer met mijn mondje open naar kaart te bewonderen en ikke niet alleen ,mijn moeder kwam ook al kijken wow dat is een prachtige kaart zei ze
ik zal jullie blijven volgen en eerlijk gezegd ikke ben heel nieuwsgierig
nog een prettige weekend
tot zondag
veel liefs van marcelline

Toos Awater zei

Ben heel blij dat jullie weer van start gaan hoor

Groetjes Toos

Tinie zei

Wat een aftrap Diny!!! Het ziet er super leuk uit, hele mooie kaart en ik wens jullie allemaal veel succes!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat een gave kaart! (het model had ik inderdaad wel eens op je blog gezien) Prachtige kleuren!
Ik ben blij dat het blog er weer is, heel veel succes!!
Liefs, Frouwkje

SandraR zei

Prachtige kaart, Diny! Mooi model! Heb ik ook eens geprobeerd, naar aanleiding van jouw bericht op je blog. Fijne omschrijving heb je daar trouwens voor gemaakt, erg duidelijk! Dank je wel!
En de kleuren van deze kaart vind ik ook prachtig! Lijkt me best moeilijk om te doen, maar wel een uitdaging!
:-D

En de candy vind ik ook prachtig, ik waag graag een kansje!

Liefs, San

henny18 zei

Wat een super aftrap heb je gemaakt Diny,en ik kijk er naar uit om al jullie prachtige creatie`s te mogen bewonderen,en natuurlijk nog meer te leren met mijn copics,dus ik volg jullie trouw al een tijdje.Deze mooie kaart had ik ook al gemaakt,en ik heb er nog een liggen om te maken,ze zijn heel leuk om te maken.En natuurlijk wil ik die mooie glitter pennen graag winnen.Fijn weekend allemaal.

Groetjes Henny

Aartje zei

Wat een fantastische start van het blog. Ongelooflijk mooie kaart. Jullie blog staat in mijn gevolgde blogs in de sitebar. De blinkie krijg ik om een of andere reden niet geplaatst.
Groeten Aartje

Yvonne zei

Schitterende kaart, vind het ook zo'n leuk model die moet ik zeker nog een keer maken!!
Wat geweldig dat jullie weer helemaal terug zijn en gelijk met zo'n superse candy!
Heel veel succes met het nieuwe blog. Volgens mij was ik al lang volger maar kon mezelf niet terug vinden, dus maar opnieuw aangemeld!
liefs Yvonne