NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 november 2017

'Spirals' van Jeremiah Ketner met video tutorial




Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier op het blog voor wat inspiratie te zorgen. 
Ik heb net als de laatste keer een video gemaakt voor jullie. Toen liet ik zien hoe je paarse haren inkleurt met je Copic Markers, vandaag doe ik 'normaal' met bruin:-)

Ik gebruikte deze keer een digi van Jeremiah Ketner - Spirals. 
Ik print ze altijd op kaart formaat uit, maar besloot dat ik deze keer wat meer ruimte wilde om in te kunnen kleuren en printte haar op A5 formaat uit.

Ik ben begonnen met haar huid en ga daarna eigenlijk altijd door het het haar. Maar omdat de afgelopen dagen het steeds slecht weer was als ik tijd had om te kleuren en ik dus niet goed kon filmen, heb ik een andere volgorde aangehouden. 




Verder gebruikte ik nog de volgende kleurnummers:

Huid - E0000, E000, E00, E21, E11 en R20
Lippen - R32 en R43
Achterkant rug - BV000, BV01, BV02 en BV04
Oogschaduw - BV000, BV01 en BV02
Bloemen boven - BV00, BV01, BV02 en BV04
Bloemen onder - RV10, RV11, RV13, RV14, Y0000, Y11 en Y13
Duif - C00, C01, C03, C05, C07, Y0000 en Y11
Geel achtergrond - Y00, Y11, Y13 en Y15


Met een zwarte Molotow marker zette ik tussen het geel van de achtergrond nog kleine stipjes als accent en ik zette een dikkere eyeliner op haar ooglid.

Ik heb door het formaat er geen kaart van gemaakt, ik
bewaar haar denk ik voor mezelf! 



Ik hoop dat alles zo een beetje duidelijk is geweest! 

Zeg jij nou: De volgende keer wil ik graag zien hoe je bijvoorbeeld een rode bloem inkleurt...of iets anders...zet het rustig in een reactie onder het bericht en dan ga ik ermee aan de slag in een volgende video!



Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: