NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 11 januari 2017

Just for you

Hallo allemaal,


Op dit moment ben ik meer van de eenvoudige gekleurde digistamps dan van de "opgetuigde" cutie-kaartjes, die vind ik ook nog steeds superleuk om te doen hoor, maar dit is op het moment meer mijn ding.

Ik heb vandaag een digistamp van Ching Chou Kuik gebruikt, Snowflake. Past nog wel bij de tijd van het jaar. Ik begin altijd met het kleuren van de huid.


Raar gezicht is het dan hè, lijkt de huid heel donker, maar ik verzeker je als je de rest van de digistamp inkleurt valt het niet niet meer op. Voor mijn huidskleur heb ik E04-E11-E21-E00-E000-R22 en R20 gebruikt.

Ik heb deze digistamp in mijn favoriete kleurtjes gekleurd, paars en turquoise.
Zoals je ziet is de achtergrond niet geheel wit meer. Ik heb met de N1 eerst de achtergrond geheel gekleurd en daarna met de BG10-BG11-V20-V22 verspreid stippels gezet.


Daarna op dezelfde kleuren cardstock geplakt en mijn kaartje is klaar.


Gebruikte Copics:
Huid : E04-E11-E21-E00-E000-R22-R20
Haar E18-E15-E13-E11
Jurk : BV28-BV25-BV22-BV20
Ketting/lint : BG78- Wink of stella Brush clear
Nuvo crystal drops
Achtergrond : N1-BG10-BG11-V20-V22
Ogen : YG67-63-61-C2-blender
Lippen : R24-R22-R21

Leuk dat je ben langsgekomen en tot de volgende keer!

1 opmerking:

Juanita zei

Ik vind haar super mooi geworden Cordine!
Liefs Juanita