NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 22 april 2016

Teddy Bo & Co - Watcha...


Goedemorgen allemaal,

Gisteren was het een stralende dag hier in het hoge noorden en ik geloof dat dat overal wel zo was!
Wat kan ik genieten van die heerlijke zonnestraaltjes die je huid weer raken. Jullie ook?


Maar ik maak natuurlijk niet dit blogbericht om over het weer te praten:-) Ik heb weer een kaart voor jullie. En wel eentje met een schattige digi van Teddy Bo - Watcha


Zijn ze niet ongelooflijk lief zo saampjes, half op de kop? Mijn dochter van 7 jaar zei: Oohhh, wat schattig mam! Haha...

Het design papier komt uit een blokje van Studio Light - PP SL05. Verder heb ik alléén een setje geschulpte Speldbinders gebruikt en het vlaggenlijntje is van La La Land.


De gebruikte copic markers zijn:

Beer - E30, E31, E33 en E35
Tuinpak - R14, R24, R29 en R39
Muts - YR21 en YR24
Giraffe - Y000, Y00 en Y21 
Vlekken - YR24 en YR21
Muts - R14, R24, R29 en R39
Grond - C00, C0, C1 en C2

Deze keer heb ik de achtergrond voor eens wit gelaten. Maar persoonlijk vind ik het toch allemaal wat mooier uitkomen als ook daar wat kleur zit. 


Ik wens jullie allemaal een hele fijne vrijdag toe en alvast een gezellig weekend!

1 opmerking:

Juanita zei

Echt schattig Mieke!