NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 18 april 2016

Monochroom Kleuren

Goeie morgen iedereen!!
Het is Ellen vandaag met een nieuwe blogpost voor je.

Deze week start ik graag met een monochroom prentje te tonen. Met monochroom bedoel ik een prentje met één dezelfde kleur; in dit geval grijs. Omdat dit kaartje bedoeld is om een positieve boodschap over te brengen bij een moeilijk moment koos ik voor grijs. Net zoals vele keren dacht ik dat het leuk was om monochroom kleuren te tonen, omdat iets is wat ik niet altijd doe.

Hieronder op de foto kan je alle gebruikte kleuren terug vinden:

Enkel de wangen (met copic marker R02) en de rest van de kaart kregen kleur. Als jullie nog benieuwd zijn naar de gebruikte stempels, som ik ze graag voor jullie nog op: "Gorjuss - Little Red", "Whimsy Stamps - Hedgehugs", "Whimsy Stamps - Hand Lettered Encouragement" & "Whimsy Stamps - Hand Lettered Thoughts".



Heb jij al eens een monochroom prentje gemaakt?
Zo ja, welke kleur koos je dan?

Geen opmerkingen: