NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 4 maart 2016

Troublemaker

Goedemorgen allemaal,

Februari is alweer afgesloten en maart is alweer een paar dagen op gang...time flies!
Hier in het noorden hebben we een weekje voorjaarsvakantie gehad en hebben de kinderen weer heerlijk op kunnen laden. Op naar de mei vakantie:-)


Vandaag heb ik een kaart voor jullie met een digi van Kenny K - Troublemaker. Ik ben van het steeds weer dingen uitproberen en ik ben van twee digi's één gaan maken in Words. Ik ben redelijk tevreden over het resultaat, maar als je goed kijkt zie je dat het meisje niet helemaal goed tegen de muur aanleunt. Maar dat is misschien ook omdat ik het weet. Volgens mij is de muur van Make it Crafty, maar dat weet ik niet 100% zeker!


Het design papier is een mix uit twee blokjes papier van Glitz - Pretty in Pink en French Kiss.

Dit meisje vroeg om stoere grijs-zwart tinten gecombineerd met lekker roze...het is en blijft een meisje...haha! De leuke rechthoek en cirkel waar je het stik steekje op ziet zijn beide gemaakt met stansen van Crealies.
Ik werk op dit moment graag met rechthoeken en vierkanten op mijn kaart, geen idee waarom eigenlijk!
 Het kleine tekstje Jarig, die heb ik gemaakt met een stansje van Crealies en de stempel Hiep Hiep Feest heb ik eens bij de Boekenvoordeel gekocht in een grijs verleden.



De door mij gebruikte copic markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en R20
Haar - C3, C5 en C7
Jas en ijsje - R81, R83 en R85
Broek - C00, C1, C2 en C4
Muur - C00 en C1
Grond - C00, C1, C3 en C5

Op de bolletjes ijs heb ik een beetje glossy accents aangebracht en rondom het afdrukje een paar stipjes met liquid pearls.


Toch gekozen voor een strik, deze keer van twee soorten lint. Lastig strikken, maar wel een leuk resultaat! Een paar bloemen, knoopjes en hotfix steentjes om het af te maken.

Ik wens jullie een hele fijne vrijdag en dus ook meteen een prettig weekend! En graag tot de volgende keer...


Geen opmerkingen: