NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 23 maart 2016

Holiday Witch

Hallo lieve Copic Fans,

We zijn alweer halverwege de week en vandaag mag ik jullie een projectje laten zien. Het is geen kaart dit keer, maar weer een afbeelding van Mitch Foust. Ik blijf het mooie afbeeldingen vinden om te kleuren.

Tussen het voorbereiden van de Art Specially beurs en het maken van opdracht kaartjes, vind ik toch altijd nog een beetje tijd voor mezelf om ontspannen te kleuren. 

Ik was dit keer in een beetje een feestelijke stemming hihi. Daarmee bedoel ik een Halloween stemming ^.^ En heb dus ook gekozen voor de Holiday Witch.


Aangezien ik toch wel erg van Halloween hou en ik de afbeeldingen zo gaaf vind om te kleuren, werd het automatisch deze. Er staat er nog 1 op en die wordt vast en zeker ook nog wel een keer gekleurd!!


Zoals gewoonlijk ben ik begonnen met het kleuren van de huid met mijn favoriete combinatie (deze staat onderaan de post) Daarna het haar gekleurd en toen hard nadenken over de kleuren die ik wilde gebruiken om deze heks in te kleuren. Aangezien ik gek ben op paars, werd dat 1 van de hoofdkleuren in mijn afbeelding. Ik heb er nog hard aan zitten denken om naast paars groen te gebruiken, maar vond zwart net iets mooier staan. De pompoen moest natuurlijk oranje ^.^ Ondanks dat ik altijd begin met de lichtste kleur en daarna van donker naar licht werk, heb ik dat dit keer bij de kleding niet gedaan. Dit om de lichtere plekken in de kleding ook echt licht te houden.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt om de afbeelding in te kleuren:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13
Haar: E31-E35-E37
Ogen: G05
Gespen: Y18-Y35
Paars: BV02-BV04-BV08
Zwart: C4-C6-C8-C10
Pompoen: YR14-YR18-E09
Gras: G94-G99

Bedankt dat jullie even kwamen kijken en hoop dat jullie het weer een leuke post vonden. Ook wens ik jullie een prettige dag toe. Tot de volgende keer!!


Geen opmerkingen: