NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 november 2015

Saltwater Kisses


Hallo Copic fan,

Vandaag alweer een ander kaartje dan dat je gewend bent van mij, maar het is ook wel heel leuk om naast je gewone pad te werken.


Ben begonnen met de achtergrond, dit gemaakt met de na vullingen en Activator maar dat leg ik uit in mijn volgende tutorial.


De achtergrond bestempeld met Versamarkt en bewerkt met embossing poeder, voor de lucht Silver Pearl en voor het water Opaque Bright White. Op de onderkant van de kaart een stuk craft geplakt en ook bewerkt met embossing poeder om er een geheel van te maken.


Hier dan de schildpadjes van MFT op geplakt in verschillende kleuren en tekst voor een fleurig geheel.

Gebruikte kleuren voor de achtergrond : 

Zon : Y13 - Y17
Lucht : B05 - B41
Water : BG13 - B41


Gebruikte kleuren schildpadjes :

Hoofdjes : E55 - E53 - E50 - R22 - R20
Blauw : B6 - B4 - B2 - B00 - B0000
Roze : RV17 - RV25 - RV55 - RV21 - RV00
Oranje : YR18 - YR16 - YR12 - YR00
Geel : Y38 - Y17 - Y15 - Y6 - Y00
Groen : YG17 - YG25 - YG05 - YG01 - YG00
Paars : V9 - V17 - V25 - V15 - V12 - V000
Blauw/Groen : BG09 - BG57 - BG34 - BG11 - BG10


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reacties altijd graag.



2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Wenda!

rian zei

erg leuk wenda ik kijk nu al uit hoe je de zee hebt gemaakt
groetjes rian