NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 4 oktober 2015

Winter

Hallo lieve Copic fans,

Het is vandaag zondag en dat betekend dat het weekend er bijna weer op zit. Maar we hebben nog een hele dag om kaarten te maken en te kleuren, dus maken we er het beste van. 
Ondanks dat het weer ons nog even verwend met een lekker zonnetje, is het toch weer de hoogste tijd om met de kerstkaarten te beginnen. Ik heb er al een paar af, maar bij langen na niet genoeg voor de hele familie en vrienden kring. 
Vandaag laat ik jullie mijn laatste creatie zien met de lieve digi van Mo Manning die ik heb geprint op Perfect Coloring Paper.

Ik ben dit keer andersom begonnen en heb gemerkt dat dat niet zo handig is. Ik heb namelijk eerst de afbeelding gekleurd en ben toen pas opzoek gegaan naar achtergrond papier. Dit vind ik lastiger om te doen dan eerst achtergrondpapier uitzoeken en dan met behulp van mijn kleurboekje de juiste kleuren erbij zoeken. Lesje geleerd zou ik zeggen.


Ondanks alles, is het toch aardig gelukt om er leuke achtergrondpapiertjes bij te zoeken. Het papier is van Bo Bunny "Altitude Collection".


De stansjes zijn van Marianne Design en van Noor Design. De digi heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copics.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E11
Haar: E29-E25-E21
Muts, sjaal en beenwarmers: BG72-BG75-BG78
Jas: E41-E42-E43-E44
Jurk: BG70-BG72
Pakje: BG93-BG96-BG99
Ondergrond: C0-W1-C3-W5 en de blender
Lucht: B0000-B000-B00-B01 en de blender.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om een begin te maken aan de kerstkaarten of ermee verder te gaan natuurlijk als je al bezig was. Dan wens ik jullie een prettige zondag en veel knutselplezier.




Geen opmerkingen: