NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 26 oktober 2015

Kerstkaarten CAS

Hallo bloglezers,

vandaag laat ik weer een eenvoudige 100% Copickaart zien. Verder geen versiering alleen het kleurwerk in een prachtig moderne stempel. Deze is van Katzelkraft en is in Nederland in de hobbywinkels te koop. Ik viel voor de eenvoud van de stempel en het leuke doodlewerk in de bomen. Grappig is ook de kerstwens in vier talen, dus ook te gebruiken voor vrienden in het buitenland.
Voor de kleurkeuze heb ik me laten lijden door de vorm van de bomen, modern, dus mocht ik ook minder klassieke kerstkleuren gebruiken van mezelf, het werden appelgroene, paarse, oranje en in de andere kaart ook nog cobalt blauwe tinten.
Bij deze twijfel ik of ik onder de afbeelding nog een tekstje of iets anders plak. Moeilijk om Clean And Simple te werken, als je zoveel versierspul hebt liggen.
Bij de ene kaart heb ik het kader ook ingekleurd, de andere heb ik zo gelaten. 
De moderne kerstkleuren van mij zijn:
Y 02-04-07-09
V 12-15-17-09
BG 11-23-34-49
YG 01-033-17-G29
Leuk dat je langs kwam,
tot een volgende keer,


Groet Diny

3 opmerkingen:

akkina van steen zei

Heel mooi en zeker heel modern

akkina van steen zei

Heel mooi en zeker heel modern

Gerrittina zei

Leuk met deze felle kleurtjes. Ik hou ervan.