NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 10 juni 2015

Friendship is.....

Hallo allemaal,

De laatste tijd is het zonnig geweest en
als de zon schijnt, krijg ik, Marion, veel meer zin in 
de kleur rose te gebruiken.
Voor mijn huidige kaartje heb ik een
digi van Saturated Canary gebruikt.


De Copic kleurtjes die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Haar: W9 - W7 - W5 - W3 - W1 - W0
Ogen: E18 - E15 - Y17 - Y15 - E35
Jurk en strik: R89 - R85 - R83 - R81
Achtergrond (aribrush): R83 - R81

Ik kleur graag deze digis, ze zijn soms best uitdagend om in te kleuren.
Als oorbellen en hanger heb ik halfpareltjes gebruikt.
Ik vond dat net iets leuker dan het gewoon in te kleuren.
Nieuwsgierig naar mijn kaartje ?
Hier is het:


En hier is nog een close-up van de text en het katje:


Ik hoop dat ik jullie vandaag inspiratie gegeven heb.
Superleuk dat jullie de tijd namen dit blog te bezoeken.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: