NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 1 maart 2015

Rood, rood en nog eens rood


Hallo copic fans,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, Zondag is eigenlijk voor een tutorial maar ik weet ze niet meer te verzinnen heb er al zo veel gemaakt voor copic's de laatste jaren hier en op het Europa blog maar mochten jullie nog iets uitgewerkt willen zien door mij laat het even weten in een reactie hier onder.
Dan nu over het kaartje, het is een afdrukje van "Redonkulous"en het is ook geen ingewikkeld afdrukje maar die simpele afdrukjes zijn het moeilijkst te kleuren vind ik altijd zelf want als je iets fout doet valt het ook gelijk op.


Heb gekozen voor rood dat blijft ook een moeilijke kleur maar paste goed bij het design papier dat ik uitgekozen heb van "Authentique" uit de serie "Smitten". De kaart verder afgewerkt met roosjes waar van sommigen licht gekleurd zijn met de combinatie copic + Activator en als laatste natuurlijk een beetje stickles.


de gebruikte kleuren zijn : 

Haar : E99 - E33 - E31 - E17 - E27 - E29
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Rood : E18 - R59 - R29 - R24 - R14
Licht grijs : N4 - N3 - N2 - N1 - N0
Donker grijs : C10 - C7 - C5 - C4 (niet op foto)

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.



3 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat is dit gaaf ingekleurd! Wauw!Prachtige kaart!

Groetjes, Natasja

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

Lydia Boode zei

super mooi gekleurd
hugs