NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 maart 2015

Paars





Hallo bloglezers,

paars is toch echt een van mijn favoriete kleuren. Toen ik dit blokje designpapier van Studio Light in handen kreeg, wist ik dat ik hiermee kaarten ging maken.
Het is lang geleden dat ik een plaatje van Krista Smith kleurde, daarom was het weer extra leuk om haar, Pixiedustcloud in kleur te zetten.
Dit keer heb ik een langwerpige kaart gemaakt in B6-formaat, daar kun je net wat meer op kwijt dan op een A6. voor de decoratie nam ik wat grote bloemen, takjes en sterrenrand van Noor Design. 
Een bradklokje van Studio Light en een tekststrook met stempel van Noor Design.
Het vogelhuisje heb ik met klei gemaakt.
Rondom het plaatje een stippeltechniek uitgevoerd met paarse kleurtjes en de blender.
De gebruikte kleuren zijn:
Huid E000-00-21-11-13-04
Haren E29-25-23-21
Paars V12-15-17-09
Groen YG 00-03-17
Blauw BG000-01-02

groet Diny

2 opmerkingen:

Frouwkje zei

Superleuke kaart Diny!! Is ook één van mijn favoriete kleuren. Toevallig vandaag een kaart op mijn blog gezet. Ook met paars. Ik vind het alleen zo lastig fotograferen. De kleur paars komt bij mij nooit zo over als dat het is :-(.
Ik vind de overgang van de kleuren in je plaatje geweldig!! :-D.
Liefs, Frouwkje

Heleen zei

Super mooie kaart Diny, en idd paars is een pracht kleur!
Lieve groetjes,
Heleen