NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 29 december 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal, fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Ik, Marion mag jullie vandaag wat inspiratie geven.
Zijn jullie ook nog helemaal in de kerstsfeer? 
Nou, ik wel...het inspireert me zo dat ik vlak na
de feestdagen kerstkaartjes maak die ik 
volgend jaar kerst verstuur.


Het kaartje is heel eenvoudig en snel te maken.
Ik heb de copic airbrush gebruikt voor de achtergrond.
Ik heb her en der de kleurjtes gespoten en niet volgens een vast patroon.
Daarna heb ik met een mask de tekst Merry Christmas geairbrushed.

Als laatstse heb ik een stempel van Studiolight gebruikt en een 
kattenstansje als finishing touch.
Gebruikte kleuren:
Achtergrond G29 en R89
Tekst: R89

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb en jullie de airbrush vaker voor
achtergrondjes gaan gebruiken.
Ik wens jullie een aantal fijne, warme avonden toe 
en omdat dit mijn laatste post voor dit jaar is op dit blog,
wil ik jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen en
het allerbeste voor 2015.
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: