NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 november 2014

"Christmas Wishes sent to You"

Deze keer laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. 
Moet er nog een paar, dus ik hoop niet dat ik jullie hiermee verveel.
Gezellig, kachel aan in hobby kamer (als het geen hoogzomer is natuurlijk), kerstmuziek aan (lekker meegalmen hahaha) en lekker freubelen.


Gebruikte copics:
Broek/schoenen : W7-5-3-1
Jas/Muts : BG78-75-72-71-70
Haar : E49-29-25
Trompet : YR27-Y17-15
Huid : E04-11-21-00-000-R21.


Gebruikte materialen:
Cardstock : Bazill
Design papier : Joy craft Winter wishes
DIe's:
Go kreate Large frames frilly 7
Go Kreate Large inbetween frames frilly 7
Go Kreate Large inbetween frames square 5
Go Kreate Inbetween frilly square 5
Memory box Blooming poinsettia
Memory box small bloomin poinsettia
Craft dies Holly sprays

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: