NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 oktober 2011

Kleuren met 1 marker

Een tijdje geleden heb ik een video gemaakt over het kleuren met 1 marker.
Wanneer je begint met een lichte kleur kan je door het opbouwen van je kleur toch schaduwen creëren.


Het is echter geen nieuwe video, maar wel een hele leuke techniek. 
We zijn ook nog niet echt begonnen, al wil ik wel graag wat beweging houden in het
blog. 
Komende week kun je me vinden op de Kreadoe. Maandag beginnen de voorbereiding al voor me
en vrees dat ik pas maandag daarop weer tijd krijg om iets te maken. 
Ondertussen loopt de Derwent Candy op mijn blog door. Zodra de Kreadoe achter de rug is
zal ik een tuturial maken waarin ik laat zien hoe je beide Copic Markers en Derwent kan combineren. 

3 opmerkingen:

FreubelFee zei

leuk... ben al benieuwd naar jouw tuturial:-)

Agnes zei

Mooie duidelijke video!
Na twee jaar heb ik weer eens mijn copics opgepakt en fijn om hier weer wat technieken op te halen!
Bedankt!
groetjes, Agnes

Creatiefhandje zei

Hoi
heel duidelijk filmpje alleen krijg ik het niet zo voor elkaar...dus moet ik flink oefenen...
gr esmee