NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 25 oktober 2011

Candy bij 100 volgers (gelsoten)


Hallo,
vandaag een eerste nieuwe kleurwerk op dit blog, ik heb er een uit mijn voorraad moeten halen, want ik ben nog niet bij geruimd na al mijn Copic- en andere klussen de laatste tijd. De kaart moet er nog meegemaakt worden. Dit is een stempel van Papillio uit Noorwegen, ik kreeg hem van Siv uit Oslo.

We willen de volgers die zich de eerste dag al aangemeld hebben hartelijk bedanken. Daarom plaatsen we direct een Candy op dit nieuwe blog. Iedereen die bij de eerste 100 volgers hoort kan meeloten voor een van de onderstaande stempels uit de LOTV kerst-serie, wij kiezen dus 2 winnaars.


Het leuke van deze candy is dat we tijdens het  schrijven van dit bericht zien dat we de 100 volgers al behaald hebben. Geweldig echt helemaal super.

Onder de volgers trekken we 2 winnaars
Waar letten we op?
We vinden het erg leuk als ons blog in je bloglijst staat.
heb je geen blog maak je net zoveel kans

een deze dagen zullen we de winnaars bekend maken.

groet Diny en Lydia

28 opmerkingen:

Yvonne B zei

Wat leuk zeg. Ik melde me net aan als volger dus ik heb de 100 volgers vol gemaakt.
Zelf ben ik nog maar heel kort met copics/stempels kleuren begonnen en ik vind het onwijs leuk om te doen

Succes met het uitdelen van de Candy en op naar de 150

marion zei

Wauw, zo kort een nieuw blog en dan al zoveel volgers, chapeau !! Ik doe graag mee met deze candy verloting. Liefs, Marion

Karin zei

Wat leuk een candy! Op naar de volgende 100 volgers.

Lia zei

super leuk deze canday dank je wel wel voor de kans om deze candy te winnen
liefs Lia

Folkje zei

Op naar de 200 volgers, ben erg blij dat jullie er weer zijn

Helen zei

Wat goed zeg. Ben blij dat ik bij de 1e 100 volgers zit om kans te maken op deze geweldige candy. Groetjes.

Margreet zei

Voor dat je het weet zijn er 200 volgers!
xxx Margreet

Creative Fun Factory zei

Zo snel al 100 volgers, hoe populair zijn jullie! Gefeliciteerd. En aan een candy meedoen terwijl je het niet weet, omdat je bij de eerste 100 zit is helemaal top, dank jullie wel.
Grt. Carla één van de funnie scrap ladies

Aartje zei

Hallo allemaal, fijn dat het benelux blog weer in de lucht is, het leest toch altijd makkelijker in je eigen taal,dan in Engels of Duits.
Fijn dat er al zo snel zo veel volgers zijn. Ik ga jullie in mijn bloglijst zetten en de candy in de sidebar.
Groeten Aartje

arjette zei

Wat super leuk zeg!!! Ik heb mazzel, zit bij de eerste 100!! Jullie blog staat in mijn bloglijst en nu ga ik hééél hard duimen want ik vind die stempels helemaal super!!!!

gr. arjette.

Maudy zei

Wat een mooi blog hebben jullie gemaakt! Ik ben heel benieuwd wat voor mooie dingen jullie hier gaan plaatsen. Ik ben ook nog maar net met de copics begonnen dus hou jullie in de gaten. En ik wilde ook nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat jullie al een Candy gaan verloten. Iedereen succes!

Els Wouters zei

Leuk altijd zo een candy. Ik ben bij de eerste 100 dus hoop ik op een beetje geluk. Ik ga zondag mijn eerst kenismaking hebben met de copic's op een cursus met jou Diny. Ik kijk er erg naar uit!!

Groetjes,

Els

Caroline zei

Hoi Copic Team,
Wat leuk zeg om een candy te verloten onder de eerste 100 volgers! Toch leuk om te zien dat het blog al gelijk goed van start gaat! En ik doe natuurlijk graag mee met de verloting. Groetjes, Caroline

Toos Awater zei

Wowww dat gaat snel met de volgers ik doe graag mee voor deze super candy

Groetjes Toos

angelique (anlou) zei

hoi meiden
gefeliciteerd inmiddels hebben jullie er 101
ik ben geloof ik volger 6 of zo, ik was er lekker snel bij, staat in mijn bloglijst
dank jullie wel voor de kans om deze super lieve stempels te winnen
liefs angelique

Helga zei

Blij dat jullie terug zijn ! Ik doe graag mee met de candy !

Helga

celia zei

Ook ik ben blij om bij de eerste te zitten en zo mee te dingen naar één van deze prachtige stempels!!!!Dankjulliewel!

FreubelFee zei

wat leuk:-) en wat een mooie stempel...

Diny Sprakel zei

Hallo, wat fijn dat jullie zo snel weer volger zijn geworden. Ik overleg zo snel mogelijk met Lydia hoe we de trekking van de winnaars doen, we hebben beiden nu even watanders te doen.
Ik heb al weer nieuwe producten klaar liggen voor de volgende candy, mooie stansen liggen op jullie te wachten, dus blijf ons volgen en zeg het voort aan je hobby vriendinnen.
Groet Lydia en Diny

Frouwkje zei

Wat fijn dat dit blog weer terug is!!
Ik ben weer volger geworden.
En al in zo'n korte tijd over de 100 volgers!
De candy is ook hardstikke leuk en ik wil er graag aan mee doen!
Liefs, Frouwkje

Helma zei

Wat super zeg,al weer meer dan 100 volgers.volgens mij staan jullie al in mijn bloglijst, maar ik ga het voor de zekerheid nog even checken.Ik ben weer blij dat ik jullie gevonden heb.
groetjes,Helma

Anoniem zei

jolie blog candy Isabelle

Unknown zei

wauw, een leuke candy,
wil wel een gokje wagen
alvast bedankt
veel liefs van marcelline

chrissy xx zei

What yummy candy! Thank you for the chance to win.
Chrissyxx

Thea zei

Wow leuke candy, ik ben dol op deze stempeltjes! Doe dan ook graag mee.

Groetjes Thea

KarinsArtScrap zei

wow wat een leuke candy weer, en je bent al over de 100 dus wat zeggen we dan op naar de 200.
heel veel succes met deze nieuwe blog.

groetjes karin

Elise zei

Wat een gave candy!! En wat een leuke LOTV's!
Ik doe graag mee met deze challenge.
Groetjes Elise

SandraR zei

Hoi dames!
Ik zie dat ik bij de eerste 100 volgers hoor.
:-D
Dus ik waag heel graag een kansje op 1 van deze supermooie LOTV stempels. Vind ze echt super, stuk voor stuk!

Dank jullie wel voor deze kans, heel lief!

Liefs, San