NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 14 september 2010

De eerste Oranje/geel.

Wij hebben vandaag de eerste kaart voor de Oranje/Geel Challenge op ons challengeblog geplaatst. Wij hopen dat dit het startsein is voor een hele reeks andere projecten/kaarten. Dus volgers zet hem op en laat zien wat je in huis hebt. Zoals jullie weten hebben we altijd een leuk prijsje voor de winnaar.

1 opmerking:

danielle zei

Hallo,

Mijn vraag is?
Waar kan ik mijn oranje/geel kaart plaatsen? Ik heb hem op mijn blog geplaatst en dat is
http://daniellekaartenpret.blogspot.com/

Groetjes, Danielle