NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 18 april 2014

Miss Picked Sweet Vignette!

Goede morgen

Ja jullie zien het goed,dit is mijn 2e kaartje deze week lol

Ik heb deze keer gekozen voor een stempel van Elisabeth Bell,vindt het een plaatje en het was ook heerlijk om haar in tekleuren!
Alleen was het heel moeilijk om het juiste papier en lint voor het kaartje te vinden,ik kleur altijd eerst (niet zo slim) en dan ga ik op zoek naar papier,ik neem me iedere keer voor om het anders om te doen maar vergeet het steeds,misschien dat ik het ooit ga leren hihi!




Huid E02-00-11-13-21
Haar E07-08-09-18-29
Bloem en jurk RV09-13-14-69
Ogen YG06-25Bloemetjesn kant van jurkje W1-3-4
Hart van de bloemetjes YR24

Ik hoop dat jullie haar weer leuk vinden en bedankt weer voor de bezoekjes!!
Nog een fijne dag verder!
XXX Heidy

1 opmerking:

Ghea zei

het is een prachtige kaart geworden, mooie kleuren.
Fijne Paasdagen, liefs Ghea