NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 20 mei 2013

Pink princess tilda en afscheid

Hoi allemaal, Ik heb vandaag weer een nieuwe kaart om jullie te laten zien, Helaas zal dit tevens ook mijn laatste kaart zijn! ik vind het erg jammer om afscheid te moeten nemen van jullie! maar ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn kaartjes en jullie kunnen met altijd volgen op mijn blog!

De kaart die ik vandaag laat zien heeft een roze prinsessen uiterlijk!, ik vind die snoepige kleur zo mooi en in combinatie met deze stempel van magnolia een uitstekende verjaardags kaart voor een meisje!. 
De Gebruikte stanzen zijn van Marianne design, tim holtz,en joy. Ik heb achtergrond papier gebruikt van magnolia uit een wat oudere lijn maar hij past er uitstekend bij!. De bloemen zijn van WOC en het tulle had ik nog liggen en was een rest stukje van een jurk.


Copic kleuren zijn:
Huid:E13, E11, E00, 0, R21
Groen:YG45, YG41, G05
Geel:Y17, Y15, Y11
Haar: E37, E35, E33, E31
Roze: RV25, RV23, RV21, RV10

Bedankt voor alles! 

Veel liefs Ashley
www.createwithpassion.nl

7 opmerkingen:

Mojca zei

Waw this is so pretty, love the image so much. Hugs! Mojca

K-Creatief zei

Zo mooi ingekleurd, ook het ontwerp is zeer geslaagd,

groetjes,

Karin

Ingrid zei

Heel mooi Ashley! Jammer dat je stopt. Succes verder.
Hugs Ing

Ashley zei

Het was helaas niet mijn keus.. :(

Frouwke zei

Wat een prachtig kaartje, en wat spijtig dat je vertrekt :(
grts
frouwke

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtig kaartje xx

Unknown zei

Mooi kaartje Ashley! Jammer dat we je creaties hier niet meer te zien krijgen.