NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 september 2012

A Dutch Canary

Hallo, 

jullie hebben vast wel meegekregen dat we precies een week geleden het Nederlandse Cnary blog hebben geopend. Ik heb nog nooit een blog gezien dat in enkele dagen tijd 500 volgers kreeg. 
Als openingscadeau kan iedereen to vanavond 24.00 uur deze digi gratis aanvragen. Heb je het nog niet gedaan, ga dan alsnog naar het blog en vraag hem aan.


Deze kaart heb ik gemaakt met de digi,die als achtergrond voor het blog is gebruikt. Ik heb een nieuw scrapblokje gebruikt, Summer Splash van MME. Nu heb ik allemaal rood, wit en blauwe velletjes, goed voor het Canaryblog.

Ik heb de digi groot afgedrukt om hem mooi te kunnen kleuren. Na het kleuren heb ik de wolken aangebracht via een wolkensjabloon van Bev Rochester, met een applicator en lichtblauwe PanPastel Ultramarin Tint. Echt een fluitje van een cent. Elk plaatje krijgt nu wolkjes van me.


Het inkleuren deed ik met mijn Copics.


Huid E000-00-11-13
Witte kleding C00-C1 en de blender
Rode kleding R22-43-46-59
Blauwe kleding B21-24-28-29
Geel Y13-15-17-19-38
Mandje E31-35
Gras en plantjes YG01-17-G28


Voor de versieringen heb ik een aantal Noor-mallen gebruikt, deze hoekmal linksboven is al in de winkels, de andere twee komen er aan. Ze zijn zo fijntjes en embossen erg mooi. 


Een boeketje met Hollandse tulpen mag niet ontbreken.


Dit was mijn typisch Hollandse bijdrage aan dit BNL blog


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven. Tot een volgende keer,
Diny



4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Supergaaf Diny!!
Liefs, Frouwkje

Chantal zei

Wauw Diny, wat een topper weer van een kaart en natuurlijk geweldig mooi gekleurd! Lieve groetjes, Chantal

Brenda zei

heel erg mooi Diny. leuke kleuren. mooi geheel. groetjes Brenda

Astrid zei

Wowww, wat is ie mooi Diny, geweldig mooi papier heb je erbij gebruikt zeg, prachtig, natuurlijk ook weer super ingekleurd !!

groetjes Astrid