NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 februari 2012

Tilda met ballon

Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarop ik een stempel van Magnolia heb ingekleurd. Het kleuren van plooien is helemaal "hot", persoonlijk vind ik het ook erg leuk om te doen.

Ik heb er voor gekozen de lichtbron van rechtsboven te laten komen, dat vond ik het mooiste bij deze stempel passen. Het aanbrengen van de licht/schaduw effecten, met de lichtbron van rechtsboven, heb ik in alle delen toegepast, van haar schoenen, jurkje, gezicht tot en met de ballon. Hoe meer onderdelen dezelfde licht/donker effecten hebben, hoe overtuigender het plaatje wordt!
Een tutorial over het kleuren van plooitjes kun je hier vinden.

Het roze/paarse dessinpapier is van Joy Crafts, het groene papier is ColorCore. Het andere papier komt uit mijn voorraad. Het ColorCore papier heb ik eerst licht opgeschuurd voordat ik de vlindertjes heb gestanst met een stans van Cheery Lynn. Het sierrandje is gemaakt met een pons van Martha Stewart. 

De Copics die ik heb gebruikt zijn:
Haar en schoenen: E18, E15, E11
Huid: E000, E00, E02
Jurk: BG000, BG01, BG05, BG09
Strik, ballon en sokken: V000, V01, V04, V06



 Ik wens jullie allemaal nog een heel fijne dag!

15 opmerkingen:

henny zei

een super mooi plaatje .
mooi ingekleurd.
ben ook aan het oefenen.
liefs henny

Hetty zei

Wauuuw wat een lief en mooi kaartje en
zo mooi ingekleurd

gr hetty

Marianne Schut zei

Hai Gea, super schattig kaartje! Prachtig zoals je de plooien in het jurkje hebt weten te kleuren! Groetjes Marianne

Rosita zei

Een mooie kaart groetjes Rosita

Mariska zei

Je plooitjes zijn mooi gelukt Gea! Erg lief!

xxx
Mariska

corryskaart zei

hoi gea
je kaart ziet er weer prachtig en fleurig uit!
groetjes van corry

Tinie zei

Een hele mooie kaart, met prachtige kleuren!!!

Groetjes Tinie

Cathy zei

Heel mooi ingekleurd!!! Prachtige kleurencombinatie!

Wenda zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt Gea.

Liefs Wenda

Hetty zei

Wauw wat heb je dat mooi gemaakt. Die plooien kleuren blijf ik lastig vinden. Maar ik vind ze bij jou echt super!

Brenda zei

Hoi Gea,
wat een mooie kaart, en leuke kleuren heb je gebruikt. Mooi die blauwtint en de plooien komen goed naar voren.
Groetjes Brenda

Helen zei

Prachtig kaartje; je plooien zijn super

Yvonne zei

Wat geweldig mooie gekleurd, die plooien zijn zo mooi!!!
liefs Yvonne

H zei

Wat een prachtig kaartje gea
groetjes harma

Lydia Boode zei

Wat zijn je plooien mooi gekleurd zeg.
groetjes
Lydia