NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 27 oktober 2011

Candy Winnaars

He dames,

We zijn heel erg opgetogen dat jullie zo massaal en vreselijk leuk reageren op ons blog.
Aan mij de taak om uit alle reacties en volgers 2 namen te kiezen.
Kan je wel zeggen dat is best lastig want hoe ga ik dit aanpakken?
Gewoon blind maar dat is denk ik het eerlijkste.

De eerste waar mijn vinger naar wees is.....


......... dit was wel echt toeval.........

Op dit moment verdient ze het ook echt wel even denk ik om een 
opstekertje te ontvangen. Marianne is aangereden door een automobilist.

Marianne vanaf deze plaatst wensen wij je heel veel beterschap en sterkte toe.


De 2e stempel is gewonnen door

.............

.............

............


Aartje wil je ons je gegevens mailen dan komt de stempel je kant op.

Lieve groetjes 
Diny & Lydia

10 opmerkingen:

SandraR zei

Gefeliciteerd, Dames!

En jullie bedankt voor de kans om mooie stempels te winnen!

Liefs, San

angelique (anlou) zei

hoi meiden
dank jullie wel voor de kans
en meiden gefeliciteerd met jullie prijs
marianne heel veel beterschap meis
liefs angelique

Maudy zei

gefeliciteerd damens en veel plezier ermee.

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd dames met de mooie prijs, marianne heel veel beterschap gewenst.

groetjes karin

celia zei

Ook namens mij proficiat aan de winnaars en heel veel beterschap aan Marianne!!!

Unknown zei

dikke proficiat voor de winnaars en bedankt voor deze leuke candy
veel liefs van marcelline

FreubelFee zei

Gefeliciteerd dames!!

Diny Sprakel zei

Hallo winnaars, proficiat met de lrijs, mail even jullie adres en ik doe de stempel op de post. Mail naar copicbenelux@gmail.com
Marianne, wat hoor ik nu, ik hoop dat je snel herstelt, leuk om je laatst in het echt te zien
Groet Diny

Aartje zei

Hallo Diny,
wow, wat leuk ik ben een van de winnaars.
Ik heb je zojuist mijn gegevens gemaild.
Groeten Aartje

Angélique zei

Hallo Diny, wat leuk dat Marianne dit heeft gewonnen ze heeft echt veel tegenslag te verwerken dit jaar.
Groetjes Angelique