NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 4 mei 2010

Copic uitdaging

Hoi Copic fans
Zo als jullie weten is morgen de dag waarop wij als team weer een copic ster van de week kiezen. Dus wil je jou : kaart, project of idee insturen naar Copicfans@gmail.com , doe dat dan vandaag nog !! Wij kiezen uit de inzendingen weer een winnaar. Voor volgende week woensdag vinden wij het leuk jullie eens een kaart uitdaging te geven. Hierboven zie je een opbouw van een kaart. Maak een kaart die vergelijkbaar is met het voorbeeld en geef er jou eigen invulling aan. Stuur een foto + gebruikte copic kleur nummers naar : Copicfans@gmail.com en uit alle inzendingen word de laatste copic ster van de week gekozen. Nadat deze persoon bekend gemaakt is, gaan wij een maand winnaar kiezen en die krijgt 3 copic markers naar keuze.
Met vriendelijke groet en natuurlijk succes gewenst !
Het Copic Team.

3 opmerkingen:

Jannie van der Zwan zei

Leuke uitdaging misschien dat ik nog een beetje tijd kan vinden lijkt me leuk om eens mee te doen :D

Groetjes Jannie

Thea zei

Leuke uitdaging, hij is klaar en staat op mijn blog...

Gr Thea

Monique zei

Leuk zon mooie uitdaging ik hou er van om uitgedaagd te worden en doe zezeker mee heb nog niet echt vaak mee gedaan aan wedstrijden.Laat ik dit keer het ook eens proberen. Ik blog nog niet zo lang en vind het heelijk om hobby ideeen te delen met andere mensen die er ook van houden het is een grote passie van mij geworden na 15 jaar knutselen altijd iets nieuws uit proberen vind ik heel leuk

Groetjes Monique