NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 9 mei 2016

Heb een heerlijke dag!


Goedemorgen lieve blogvolgers,

Wat is Nederland een land van uitersten... Zo viel er vorige week nog hagel en natte sneeuw en konden we de afgelopen paar dagen heerlijk zonnebaden en genieten van het mooie weer...
Van mij mag het wel zo blijven!


Deze snoezige digi van Teddy Bo past helemaal in het sfeertje van de afgelopen dagen!
Ze zit heerlijk te genieten tussen de mooie bloemen en haar mooie zonnige jurk.


Het design papier komt uit een blokje van My Minds Eye - Howdy Doody.
Ik heb Teddy Bea met een grote cirkel uitgestanst en de onderste rand eraf geknipt. Weer eens wat anders dan de standaard vierkant of cirkel die ik vaak gebruik!

De basiskaart is een vierkant van 15x15cm en die heb ik doormidden gevouwen en als basis kaart gebruikt. Door de grote cirkel met bloemen motief, wordt de kaart dan toch weer 15x15.


De copic markers die ik deze keer heb gebruikt zijn:

Beer - E30, E31, E33 en E35
Jurk - Y00, Y11, Y13 en Y15
Muts - BG10, BG11 en BG13
Bloemen/Strik - R02, R05, R08 en R17
Roze bloemen - R20, R21 en R22
Gras - G02, G05, G19 en G29
Lucht - B0000, B60 en B41

Ik heb de beer eens een keer met stippeltjes ingekleurd i.p.v. 'gewoon'... Zo lijkt de beer een beetje pluiziger vind ik persoonlijk. Een echte knuffelbeer...hihi!


Een paar mooie bloemen in de kleur van het afdrukje en het design papier en een leuke kralenpin die ik zelf gemaakt heb! Een dubbele strik en twee bijpassende knopen om het helemaal af te maken.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe en geniet nog maar even van het mooie weer! Ik hoorde dat het tijdens de Pinksterdagen weer een stuk kouder is.



2 opmerkingen:

Juanita zei

Schattig Mieke!
Lieve groetjes Juanita

Juanita zei

Schattig Mieke!
Lieve groetjes Juanita