NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 26 augustus 2015

You make me smile

Goedemorgen allemaal,

Augustus is alweer bijna ten einde, zal de zomer ook bijna om zijn...laten we hopen van niet!


 Een kaartje met Earth Tilda uit de World wide web collectie. En het design papier vond ik tijdens het zoeken naar een stukje cardstock onder in mijn bak 'snippers' en is van Fabscrap. Ik ben nog veel meer mooie restjes tegen gekomen, dus ik moet er maar vaker in gaan zitten graaien :-)


De copic markers die ik heb gebruikt om in te kleuren zijn

Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
Haren - E50, E31, E33. E35 en E59
Kleren - RV10, RV91, RV93 en RV95
Wereldbol - YG16, YG63, YG67, E30, E31, E33, B00, B21 en B60
Schoenen - E42, E43 en E44
Grond - T0, T2 en T4


Earth Tilda...haar naam vroeg om de leuke eiffeltoren van Marianne Design en hier en daar wat leuke postzegel stempels op de randen. Ze is de hele wereld al over gevlogen :-)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en geniet nog even van augustus, voor je het weet is het alweer september!