NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 7 september 2014

Handmade...With Love

Hallo lieve Copic fans,

Het is vandaag zondag en eigenlijk zouden jullie een tutorial te zien krijgen. Helaas heb ik die vandaag niet voor jullie, maar jullie houden deze te goed van me. Ik dacht eens wat anders dan kerst te doen en kwam toen deze stempel tegen. Ik heb er een vintage kaartje van gemaakt. De mensen die mij een beetje kennen zullen zeggen, jij?? vintage?? En ja inderdaad, ik heb weer een poging gewaagd. En ondanks dat ik niet zo goed ben in het maken van vintage kaarten, vind ik deze toch wel goed gelukt.


Ik ben ook aan het stoeien geweest met de nieuwe Pan Pastel pearls en die zijn wel heel erg leuk en zo veelzijdig. Ik heb namelijk de achtergrond hiermee gemaakt, in combinatie met een achtergrondstempel van Noor! Design. 


Ook de veertjes heb ik er een beetje kleur mee gegeven. Aan de hand van mijn achtergrond en de bloemen die ik erbij heb gebruikt, ben ik opzoek gegaan naar de kleuren die ik zou gebruiken om Tilda in te kleuren. Ik heb mijn Copic Color kaart erbij gepakt (deze is te vinden aan de linkerkant van deze pagina onder downloads) en daarbij gekeken welke kleuren het mooist zouden kleuren bij mijn achtergrond.


De stempel die ik heb gebruikt is Magnolia's Tilda in evening dress. De kleuren die ik uiteindelijk heb gekozen om haar mee in te kleuren zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E21
Haar: E31-E35-E37
Jurk: RV000-RV91-RV93-RV95
Champagne: Y23-Y26
Glas: B0000-B00
Sterren: Y13-Y17


Niet te vergeten nog wat mooie bloemen erbij van Wild Orchid Crafts en hij is klaar voor versturen.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot de volgende keer maar weer.





Geen opmerkingen: