NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 27 augustus 2014

Jarige job met Edwin with Tin Tin the dog

Goedemorgen allemaal,

Op deze woensdagmorgen ben ik aan de beurt om jullie te inspireren met een kaart. Op de meeste plekken in Nederland zit de vakantie er inmiddels weer op, alléén het midden geniet nog van hun laatste week.


Ik heb een kaart gemaakt met een afdrukje van Magnolia - Edwin with TinTin the dog. Het designpapier komt uit een ouder blokje van Maja Design - Life by the sea, maar blijft mooi vind ik. Op mijn bureau lag nog een willekeurig stuk kraft cardstock en dat moest de basis worden besloot ik. Verder heb ik nog gewerkt met grijs cardstock en ribbel karton.


De gebruikte copic markers zijn: 
*Huid - E0000, E000, E00 en E11
*Haar - E7, E34, E17, E37 en E59
*Shirt - B1, B2, B4 en B00
*Broek - C1, C3 en C5
* Hond - W0, W1, W3 en W5
*Bot - N0, N1 en E30
*Grond - E30, E31, E33, E50 en E40


De rondjes waarop ik 'hoera' heb gestempeld zijn kleine tabs die ik gestanst heb met een mal van Sizzix - Tiny tabs & tags. De losse sterren zijn gemaakt met mallen van de Boekenvoordeel en op één daar van heb ik de tekst 'Jarige job' gezet, deze komt van een tekst sheet af van Joy crafts.


Om het ribbel karton heb ik bakers twine gewikkeld van de Xenos en ook het kleine labeltje is met dezelfde Sizzix mal gemaakt als de kleine tabs van hierboven. De tekst komt van een sheet af waarvan ik het merk helaas niet meer weet.


De grote sterrenrand is ook een mal van Sizzix - Star cluster. Leuk voor een stoere jongenskaart, maar ook voor de naderende kerstdagen natuurlijk! 

Alléén nog een paar knoopjes om het af te maken, het moet immers wel stoer blijven:-)

*****

Ik hoop dat jullie een beetje geinspireerd zijn door deze kaart en ook weer heerlijk aan de knutsel gaan! Voor nu een fijne woensdag en tot de volgende keer.


1 opmerking:

Unknown zei

Alweer zo'n mooi kaartje van jouw hand. Prachtig gekleurd!