NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 5 mei 2014

Balloon Bunny...

Goede maandagmorgen allemaal,

Vandaag een kaartje met het lieve konijntje van Lily of the Valley.
Het was weer een ware zoektocht naar een lieve afdruk voor een jarig onthaalkindje, ik heb zoveel leuke stempels en als ik ééntje nodig heb is het zoeken ;)
Dit konijntje had ik nog nooit ingekleurd, schandalig ....ja, maar ik denk dat jullie dat ook wel eens hebben dat een leuke stempel "ongekleurd" blijft liggen...niet?!


 Have a Sunny day is dan weer een stempel uit mijn Magnolia collectie.


De kleurnummers die ik gebruikt heb zijn;
Konijn: C0, -1, -3, -5, -7.
Oren-wangen-buik en poten: E01, -02, -04.
Bord: C0, -1.
Cakeje: E50, -51.
Ballon-papiertje om cake-kaars: RV04, -06, -09.
Vlammetje: Y19, -21.


Ik wens jullie nog een fijne "werk"-week en tot snel.
Liefs,
Celia.

3 opmerkingen:

esmee zei

een mooi kaartje

Malika zei

Echt een super kaart, en zo mooi ingekleurd

Malika

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Ach wat een snoepie is het zeg. echt heel erg leuk gedaan :D daar ga je iemand heel blij mee maken :D
lieve groetjes Alexandra