NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 12 augustus 2013

Tee it up.


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden met een digi van Saturated Canary. Mijn moeder speelt fanatiek golf en vroeg mij een paar kaarten de maken die ze naar die andere meiden kan sturen en dit is er weer een die af is. Maar misschien stuur ik hem ook wel naar haar zelf want ze heeft gisteren weer een flink toernooi gewonnen. 


De achtergrond is met de air-brush gespoten, verder is de kaart afgemaakt met bloemen, blaadjes en een paar golf embellishments die gemaakt zijn met papier klei en vervolgens gekleurd zijn met "Primary Elements" 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - R11 - R00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Roze : C7 - C5 - RV66 - RV55 - RV63 - RV52
Blauw : C7 - C5 - B52 - B41 - B00 - B000 - B0000
Grijs : T8 - T6 - T4 - T3 - T1
Achtergrond : B93 - YG67 - YG25 - YG27

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Geniet van de dag

3 opmerkingen:

Lia zei

Hij is echt helemaal prachtig, mooie details heb je gebruikt,
groetjes Lia

Karin Heiloo zei

Hij is mooi !! ik ga ook maar weer eens iets proberen met mijn copics :))))

Gr. Karin

Yvonne zei

Schitterend Wenda!
liefs Yvonne