NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 12 november 2012

Australië


Hoi allemaal,
hier ben ik weer met een kaart. Dit keer heb ik gekozen voor een soort van scrap kaart, met alleen maar achtergrond papiertjes uit een groot scrapvel. Ik ben zelf 3 jaar geleden in Australië geweest, en dat was geweldig!

Nu met deze prachtige Australië collectie van Magnolia had ik zin om een kaart te maken met als thema Australië. Hier in Nederland is het koud, en daar is het nu begin zomer, heerlijk dus om tijdens de koude dagen aan die warmte van dat land te denken.

Ik heb Tilda with didgeridoo gekleurd, en de huid lekker donker gemaakt. Dit zie je daar ook bij de Aboriginals. Ik heb hiervoor E11, E13 en E15 gebruikt. De haren heb ik een beetje grijsachtig gekleurd ook omdat dat de meest geziene kleur is bij de Aboriginals.
Ik heb er geen bloemetjes of andere versieringen bij gedaan omdat ik de kaart al druk genoeg vind. De boomerang en rechtsonder het land , zijn 3d stickers die ik in Australië gekocht heb, ik had er nog een paar over, de rest zit in mijn fotoboek.


De gebruikte kleuren zijn:
Haren:W6, W4, W2
Kleding: B97, B95 en B91
Didgeridoo: E25 en E27, R46 en B95
haarbandje: R46 en R24

Het is een totaal andere kaart dan jullie van mij gewend zijn, ik hoop toch dat die in de smaak valt.
Bedankt weer voor het kijken, en de lieve reacties die ik altijd krijg.

Groetjes Brenda

9 opmerkingen:

Unknown zei

Fab card, colours and images. I live in Australia not far from Sydney and find your card so gorgeous...xxxx


http://annieforeva.blogspot.com.au

Sinikka zei

Het is een geweldige kaart geworden. Leuk dat je de TIlda zo hebt aangepast ( huids- en haar kleur)
Gr. Sinikka

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt.

liefs Heidie

Dobra zei

Gorgeous and beautiful card love the image and fabulous colour's
That image is gorgeous I love the layout and the design is beautiful

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En hele mooie kleuren
Groetjes Margreet

nettie53 zei

Heel leuk. Dit kaartje roept weer herinneringen op aan dat mooie land down under!

Samantha zei

Prachtige kaart Brenda. Deze heeft inderdaad verder niets meer nodig. tilda vind ik super ingekleurd als aboriginal.
Gr. Samantha

made by ineke zei

ben 6x in australie geweest en vind deze kaart daaom al prachtig
wat een gave stempel ook zeg!
mooi ge kleurd
gr ineke

Yvonne zei

Wat een beauty!!! Wij willen volgende zomer naar Australië!!
liefs Yvonne