NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 13 april 2012

Happy Easter

Laatst was een vriendin van mij jarig, 
op weg naar haar toe ben ik bij een scrapbookwinkel gestopt voor een cadeau.
Het was voor mij de 1e keer dat ik in deze winkel kwam en was eigenlijk
toch wel heel erg verrast van het assortiment.
Vooral toen ik de kasten met pion papier vond.

Heb me tegoed gedaan aan de vellen geschikt voor kaarten. Deze vellen
scrapbookpapier zijn verdeeld in 4 vlakken.
Waardoor de dessins prima passen op kaarten.


Als deze kaart online komt is Pasen alweer geweest, en is de kaart ontvangen.
Ik hoop dat jullie hele fijne Paasdagen hebben gehad. 

Op de randjes van de Scallop cirkel zitten puntjes stickles.
Tilda is gekleurd met Copics.
Haar: E59 E57 E55 Y26
Huid: E000 E00 E21 R20
Broek: E51 E53 E43 YR21
Hoed / schoenen: W7 W5 WW3 W1 W0
Trui: YR21 YR24 YR27 E59
Gele accenten: YR21 YR24 Y18
Lammetje: C2 C1 C0


Hier nog een overzicht foto van de markers

10 opmerkingen:

Louise zei

Wat een geweldig mooi kaartje en schitterend ingekleurd, je maakt me wel nieuwsgierig hoor, wil je ook met ons delen waar die winkel is???

gr.LOuise

Jolanda zei

Lydia, super mooi weer!! zo mooi gekleurd!!!

Lydia Boode zei

Hoi Louise,

De winkel waar ik geweest ben in Love scrapping in Heino.
Je kunt ze ook op veel beurzen tegenkomen. Daar ken ik Guida van had alleen haar winkel nooit bezocht. Is wel de moeite waard.

Groetjes
Lydia

Diny Sprakel zei

Hallo Lydia, mooie kaart weer.
groet Diny

Tinie zei

Prachtig papier en wat heb je er weer een bijzondere mooie kaart meegemaakt!!!

Groetjes Tinie

Yvonne zei

Supers mooie kaart!
liefs Yvonne

corryskaart zei

hoi lydia
een erg vrolijke kaart en prachtig ingekleurd!!
groetjes van corry

Sonia zei

It's very sweet card,beautiful,good work Lydia.
Hugs,
Sonia

jannie zei

Het is weer een erg mooie kaart Lydia,en dat papier echt gaaf.
Groetjes Jannie.

H zei

prachtig gekleurd Lydia en dat papier is heel mooi heb de naam op geschreven in mijn boekje voor als ik weer in Holland ben.
groetjes harma